PROMOVARE PE YOUTUBE

*pachetele de mai jos reprezinta tariful agentiei in functie de marimea si complexitatea campaniei; bugetul campaniei se stabileste separat de catre client (sau impreuna cu agentia) in functie de obiectivele ce trebuie atinse

PROMOVARE SPOT

instalare: 70 euro
90 euro

  • 2 metode directionare/clip
  • setare campanie
  • administrare si optimizare
  • cod monitorizare conversii
  • instalare Analytics
  • consultanta email
  • consultanta pagini de destinatie
  • consultanta telefonica
  • remarketing

PROMOVARE SPOT

instalare: 80 euro
120 euro

  • 2 metode directionare/clip
  • setare campanie
  • administrare si optimizare
  • cod monitorizare conversii
  • instalare Analytics
  • consultanta email
  • consultanta pagini de destinatie
  • consultanta telefonica
  • remarketing

CREARE SPOT

fara voiceover
350 euro

  • 3 modele la alegere
  • realizare motion graphics
  • muzica
  • export clip optimizat Youtube
  • Inregistrare Voce
  • Sincronizare Voce
  • Export Clip Lossless

CREARE SPOT

cu voiceover
600 euro

  • 3 modele la alegere
  • realizare motion graphics
  • muzica
  • export clip optimizat Youtube
  • Inregistrare Voce
  • Sincronizare Voce
  • Export Clip Lossless

O campanie de promovare pe YouTube combină puterea unui spot TV de a genera notorietate și penetrare a pieței cu versatilitatea și costurile mici ale unei campanii de Google Display. Acest canal de promovare joacă un rol central atunci când este absolut necesar ca brandul sau produsul să devină cât mai cunoscute, într-un timp scurt și la un cost mult mai mic decât pe TV.

Asemenea campaniilor pe Display, cu ajutorul reclamelor pe YouTube se pot scoate în evidență atributele fizice ale produsului sau se pot explica mai în detaliu mecanismele de funcționare ale diverselor servicii sau produse.

Nu în ultimul rând, promovarea pe YouTube poate include și pentru remarketingul. O astfel de strategie poate duce la rezultate impresionante mai ales atunci când mesajul reclamei este adresat în mod special utilizatorilor care au vizitat deja site-ul, dar încă sunt nehotărâți.

Un studiu Nielsen din Statele Unite a descoperit că reclamele video online depășesc reclamele TV când vine vorba de reamintirea brandului sau reamintirea mesajului și au fost deasemenea cotate mai sus din punct de vedere al plăcerii de a le viziona. În general, rata de retenție a reclamelor video online este de 65%, cu 40% mai mare decât a reclamelor TV.

Un alt studiu realizat de Online Video Engagement Consortium a descoperit că spectatorii care vizionează programe TV online sunt cu 28% mai predispuși să fie atenți decât cei care vizionează programe la televizorul clasic.

CONTACTATI-NE

E-mail: contact [at] netmetrics.ro

Telefon: 0766 482 899