OPTIMIZARE CONVERSII

ANALIZA

Acest pachet include urmatoarele actiuni si teste care se vor realiza pe site:
500 euro

  • teste de uzabilitate
  • teste cross-browser
  • teste cross-device
  • analiza euristica
  • inregistrare sesiuni video
  • user experience
  • conversion funnel
  • behavior flow
  • calls to action
  • heat maps
  • scroll maps
  • click maps
  • user journey
  • pagini de destinatie
  • viteza pagini
  • linkuri & imagini

ANALIZA + IMPLEMENTARE

Acest pachet include si implementarea optimizarilor din urma analizei
- euro

  • teste de uzabilitate
  • teste cross-browser
  • teste cross-device
  • analiza euristica
  • inregistrare sesiuni video
  • user experience
  • conversion funnel
  • behavior flow
  • calls to action
  • heat maps
  • scroll maps
  • click maps
  • user journey
  • pagini de destinatie
  • viteza pagini
  • linkuri & imagini

ATENȚIE serviciul de optimizare conversii este adecvat doar pentru site-urile care au deja trafic sau care rulează o campanie de promovare ce a adus trafic. Nu se poate efectua o optimizare de conversii pentru site-uri care nu au trafic deoarece nu există suficiente date in Analytics pentru a extrage informațiile necesare. 

Optimizarea ratei de conversie (CRO – Conversion Rate Optimization) reprezintă un set de analize, teste, modificări ce se fac asupra unui site web pentru a crește numărul de conversii. O conversie poate să fie: o vânzare, completarea unui formular, descărcarea unui fișier sau orice acțiune stabilită în obiectivele strategiei de marketing. De cele mai multe ori, rata de conversie se referă la raportul dintre persoanele care vizitează un site web și cele care cumpără. Dacă 1000 de persoane vizitează un site web si doar 10 cumpără, înseamnă că rata de conversie este de 1%. Optimizarea ratei de conversie vizează creșterea acestui număr prin diverse tehnici.

  1. ANALIZĂ

În urma analizei veți primi un raport detaliat ce va conține următoarele:

  • o listă de modificări ce trebuie făcute site-ului web în general (layout, culori, navigare etc.)
  • o listă de modificări ce trebuie făcute la paginile de destinație, la butoane, la apelurile la acțiune etc.
  • o listă de teste A/B ce ar trebui efectuate pentru a observa dacă există un impact pozitiv asupra ratei de conversie
  • un grafic ce prezintă traseul utilizatorului de la intrarea pe website si până la realizarea conversiei, respectiv părăsirea site-ului web
  • o listă de sugestii pentru a simplifica acest traseu al utilizatorului
  • o listă de probleme tehnice ce trebuie rezolvate urgent.

2.  ANALIZĂ + IMPLEMENTARE

Dacă nu dispuneți de un departament de development in interiorul firmei, acest pachet include și implementarea modificărilor necesare pentru a crește rata de conversie pe website. Prețul acestui pachet este variabil deoarece numărul și gradul de complexitate al modificărilor diferă de la proiect la proiect și de la site la site.

BENEFICII

Optimizarea ratei de conversie poate avea cel mai mare impact asupra vânzărilor unui site web. Doar simpla creștere a ratei de conversie de la 0.5% la 1% înseamnă dublarea vânzărilor totale. Totodată un site web optimizat pentru conversii obține și un randament mai mare în urma unor campanii de promovare online. Diferenta dintre un site optimizat si unul neoptimizat este ca in site-ul optimizat se poate investi o suma mai mică în promovare și se pot obține aceleași vânzări, sau se poate investi o sumă egală și se pot obține vânzări mai mari.

CONTACTATI-NE

Email: contact [at] netmetrics.ro

Telefon: 0766 482 899