Extensii AdWords

Extensii AdWords – beneficii Principalul beneficiu al extensiilor este acela că îmbunătățește rata de click(CTR), atrăgând atenția asupra unor elemente importante precum numărul de telefon, locația sau pagini relevante ale website-ului(pagina care conține programul de lucru, de exemplu). Un alt avantaj al utilizării extensiilor este o clasare mai bună a anunțului – atunci când calitatea…

Detalii

AdWords – Campanie publicitară pentru Rețeaua de Display

Campaniile AdWords pentru Rețeaua de display vă permite să vă promovați afacerea sau evenimentul prin utilizarea anunțurilor de tip text, imagine și video. Dacă scopul vostru este să vă transformați afacerea într-un brand recunoscut, AdWords este soluția cea mai eficientă, rezultatele fiind vizibile într-o perioadă destul de scurtă(săptămâni chiar). Investiția în resursele umane și financiare alocate este…

Detalii

Conexiunea la acest site nu este sigură – avertisment Chrome

  Dacă v-ați instalat actualizarea pentru navigatorul Chrome de la Google, atunci utilizați în acest moment Chrome versiunea 56 lansată în ianuarie 2017, ceea ce înseamnă că veți vedea acest avertisment pentru toate website-urile care utilizează protocolul HTTP: „conexiunea la acest site nu este sigură”. Cui îi este adresat, ce înseamnă avertismentul de securitate, și care este…

Detalii

Promovarea videoclipurilor pe Youtube

Youtube ocupă locul 2 în topul celor mai populare motoare de căutare, cu peste 1 miliard de utilizatori unici și miliarde de vizualizări pe zi, conform statisticilor publicate de YouTube. Deși numărul utilizatorilor este foarte mare, SEO pentru YouTube și metodele de îmbunătățire a clasării nu sunt nici pe departe la fel de populare precum…

Detalii

Structura unui site web

Crearea unui site web este un proces complex care, pentru a putea fi îndeplinit cu succes, trebuie să respecte o anumită ordine și claritate în execuție. Pentru ca structura unui site web să fie una ușor de pus în practică, avem nevoie de o imagine mentală bine conturată asupra aspectului pe care dorim să îl aibă.

Detalii

Social Media Marketing în România

1.Introducere Acesta este un ghid pentru cei interesați de social media marketing, indiferent dacă sunt marketeri sau persoane care vor să învețe să-și promoveze afacerea prin social media. Ghidul cuprinde atât recomandări cât și statistici, iar informațiile sunt actuale și bine structurate. 2.Ce este social media marketing? Social Media Marketing se referă la atragerea de…

Detalii

Campania AdWords pentru Rețeaua de Căutare

În articolul de față mă voi referi doar la campaniile AdWords pentru Rețeaua de Căutare(AdWords Search Network only campaigns) pentru website-uri, nu și la campanii pentru aplicații mobile, anunțuri dinamice sau apeluri. Acest tip de campanie AdWords este cel mai popular pentru că reclamele vor fi afișate doar celor interesați deja de produsele/serviciile voastre care…

Detalii

VR & Marketing

  VR, Virtual Reality, sau Realitatea Virtuala nu este un concept nou, dar cu siguranta este un concept care atrage foarte mult interes in ultimele luni. Dupa cum se poate observa din acest grafic de pe Google Trends, interesul pentru VR a fost urias in anul 2015 si continua sa creasca in acelasi ritm si…

Detalii

Actualizare Google februarie 2016 – modificarea poziției anunțurilor

Google a confirmat că reclamele din Rețeaua de Căutare nu vor mai apărea în lateral, ci doar deasupra rezultatelor căutării și după rezultate. Iată cum apăreau anunțurile plătite(marcate cu o etichetă galbenă pe care scrie „Anunț”) după efectuarea unei căutări înainte de această actualizare:     Iată cum arată pagina cu rezultate ale Căutării Google…

Detalii